Hecht veel belang aan nakomen afspraken, betrouwbaarheid en betrokkenheid
Kennis van verschillende culturen
Creatief, zelfstandig, communicatief
Zeer sterk in plannen en organiseren
Talenkennis:
Nederlands: moedertaal
Frans: vloeiend gesproken en geschreven
Engels: vloeiend gesproken en geschreven
Duits: vlot begrijpen, spreken/schrijven: basis
PC kennis:
Internet en sommige specifieke toepassingen beheer
JIRA (klachtenbeheer)
basiskennis ERP
Teams
Voortdurende maandelijkse bijscholing Word, Exel, PowerPoint e.a. via webinars Xylos.
Ervaring:
Vanaf december 2017: actief als freelancer in onder andere de juridische sector bij verschillende advocaten, in de pharma sector bij onder andere EG (Directie assistente én Management Assistente) en in de verzekeringssector bij Athora (Assistente CEO).
2017-2018: Assistente Advocatenkantoor voor werk met dictaten en Toga opzoekingen
maart-september 2017: Allround Assistant Almirall
Vanaf januari 2017 Freelance Administrative Support
maart-augustus 2016: Tijdelijke Personal Assistent voor Supply Chain Director ICI Paris XL
december 2015 - februari 2016: Interim Management Assistente op de ICT afdeling van Brussels Airport Company voor Head of ICT OPS
oktober-november 2015: Interim Management Assistente voor zaakvoerder Annapurna
februari-augustus 2015: Interim Assistente Operations and Events bij ICI Paris XL hoofdzetel
mei 2014 - januari 2015: Interim Management Assistente op de ICT afdeling van Brussels Airport Company voor Head of ICT OPS
2007-2013: Management Assistente bij Delta Lloyd Life voor de Manager Groepsverzekeringen
2005-2007: Management Assistente bij Delta Lloyd Life voor de CCO en tevens de Marketing Manager
Eind 2012-juni 2013: Ombudsvrouw ad interim voor Delta Lloyd Life
2002-2005: Beheerder verzekeringen Delta Lloyd Life